Mēs piedāvājam HR konsultācijas, lai palīdzētu uzņēmumiem piesaistīt vislabākos speciālistus, radīt motivējošu vidi un paaugstināt komandas darba efektivitāti.
KONSULTĀCIJAS UN CITI PAKALPOJUMI
Konsultācijas konfliktu un pretrunu novēršanai
Kad tas nepieciešams:
– kāpēc darbinieki atsakās no attīstības?
– konflikts starp vadītājiem;
– izmaiņas darba kolektīvā;
– atlaist vai neatlaist?
– uzticības trūkums;
– personāla rotācija.
Konsultācijas konfliktu risināšanai un novēršanai palīdzēs Jums:
– izprast dažādus viedokļus, atšķirīgu pasaules skatījumu un vērtību līdzāspastāvēšanas iespējas;
– risināt konfliktus, ņemot vērā visu konflikta dalībnieku mērķus un vajadzības;
– iegūt prasmi atteikties no konflikta eskalācijas;
– meklēt sapratnes un dialoga modeļus.
KPI izstrāde personāla atlases speciālistiem
KPI (Key Performance Indicator) – kvantitatīvs rādītājs, kas ļauj mērīt un novērtēt darbību efektivitāti uzņēmuma stratēģisko un taktisko mērķu sasniegšanā. Mēs palīdzēsim Jūsu uzņēmumam izstrādāt un ieviest KPI sistēmu personāla atlases speciālistiem.
Uzņēmuma KPI sistēmas izstrāde palīdzēs Jums:
– paaugstināt darbinieku motivācijas, atbildības un efektivitātes līmeni;
– veicināt pasūtījumu portfeļa pieaugumu;
– uzlabot performances kvalitāti;
– optimizēt biznesa procesus.
Kompetenču modeļu izveidošana
Kompetenču modelis ļauj noteikt, kādas darbinieku zināšanas, prasmes un personiskās īpašības nepieciešamas uzņēmuma stratēģisko mērķu sasniegšanai.
Kompetenču modelis Jums palīdzēs:
– palielināt vadības lēmumu efektivitāti, pamatojoties uz objektīvu personāla novērtēšanas sistēmu;
– piesaistīt uzņēmumam tieši tos darbiniekus, kuri ļaus sasniegt Jūsu stratēģiskos mērķus;
– pārvaldīt uzņēmuma kultūru un veidot darbinieku vēlamās uzvedības modeli;
– izveidot stratēģiski pamatotu personāla apmācības un attīstības sistēmu;
– nodrošināt personāla aizvietojamību.
Piedāvājam Jums izstrādāt šādas kompetences:
– korporatīvās kompetences raksturo uzņēmuma vērtības. Tās ir iekļautas uzņēmuma stratēģijā, korporatīvās ētikas kodeksā u.c.
dokumentos un ir nepieciešamas visiem uzņēmuma darbiniekiem neatkarīgi no viņu pozīcijas.
– vadības kompetences ir nepieciešamas darbiniekiem vadītāju pozīcijās, lai
efektīvi organizētu savu un savas komandas darbu uzņēmuma mērķu sasniegšanai.
– funkcionālās kompetences ietver to prasmju un iemaņu aprakstu, kas ir
nepieciešamas efektīvam darbam konkrētā amatā.